Cara Nak Buat Eyelet Ring

Cara guna penebuk eyelet manual. Tutorial Jahit Langsir Eyelet.


Pin On Curtains

Langsir eyelet guna kain jersey.

. Cara Ukur dan Kira Kos Langsir. Nazliah Abdul Tutorial Langsir Eyelet Mudah. Follow step by step yesy start dr No 1-2-3-4 siapppmula2 kena bentangkan kain pertama sekeping.

August 08 2018 aicurtains eyelet curtain langsir eyelet. Susun ring dengan jarak lebih kurang sama. 3 Video cara2 memotong kain teknik pin teknik pasang pita 5 inci dan teknik menjahit sehigga siap.

Kot2 nak buat curtain baru utk raya nnti. Mana tau ada org tengah dok pk idea nk deco rumah. Nak raya ni kan.

Saya baru nak cuba jait langsir jenis eyelet ni. 5 Video cara buat pola lubang langsir eyelet. 6 Video cara menggunting lubang langsir eyelet.

WF Pesona curtain design cara. CARA-CARA MEMBUAT LANGSIR EYELET STYLE ai curtains. Cara Membuat Tie Tivoli Curtain.

4 Video formula jarak antara ring. Okentry kali nie nk tnjuk cara nk gna pnebuk eyelet. Cara buat Langsir Pesen Eyelet.

Cara Untuk Membuat DIY Langsir Eyelet. Posted by FR CURTAINS at 659 pm. Letakkan kain diatas lantai dan susunkan kedudukan ring eyelet tersebut supaya sama rata.

Aku dah kaya so tak yah lah nak belajar2 ni aku p kedai bawa seguni duit tunjuk je kat toke kedai tu aku nak design yg mcm mn. Cara Buat Langsir Eyelet. Belajar Jahit Langsir Eyelet.

June 26 2014 at 1115 PM yatie1083 said. Saya beli sekayu ada 67 meter RM167 Ring beli di Shopee RM30100 pcs Cara. 4 Video formula jarak antara ring eyelet.

Seterusnya pergi pula ke bahagian atas tempat nak. 2 Video formula kira kain. So skang ni saya nak sahre cara saya jait langsir eyelet.

Cara-cara tebuk lubang langsir eyelet. Saya terima tempahan jahitan langsirsaya buat kelas jahitan langsirberminat boleh hubungi saya 019-4226129. Cara Buat Pola Jarak Di Diantara Ring Langsir Eyelet You.

Ini adalah kain curtain yg dah siap dijahit sekali dgn tape putih kat dlm tuAku buat kain di atas ni sebagai kening eyelet curtain rumah aku. Cuma untuk langsir bidang 60 boleh letak. Sediakan bahan yang diperlukan.

Cara-cara membuat Langsir Eyelet Style. Tiada ukuran untuk letak ring. Cara-cara membuat Langsir Eyelet Style.

Jahit sendiri langsir dirumah pastinya lebih menjimatkan. Jimat kos jika buat sendiri. Ring curtain yg digunakanukur jarak.

Kain jenis jersey RM250 semeter beli dekat kedai langsir. Sila rujuk fb eyelet penebuk langsir july 13 2014 at 1007 am Diy rod langsir jenis eyelet yang mudah bermodalkan rm50 sahaja. Kat mana ye nak beli ring tu ya.

7 Video membuat langsir eyelet. Mula-mula sekali jahit langsir. Bentangkan kain yang dibeli panjang 4 meter.

Ketahui cara menghasilkan langsir ini. Cara Buat Langsir Eyelet. Langsir eyelet adalah mahal dan ekslusif.


Video Tutorial Cara Pasang Eyelet Holder Supaya Langsir Tak Seabut Ayam Youtube In 2021 Videos Tutorial Eyelet Tutorial


Diy Cara Pasang Eyelet Ring Bag Youtube


Video 6 7 Cara Pasang Ring Pada Kain Langsir Eyelet Youtube Rings Diy Curtains Eyelet


How To Make Eyelet Curtain Diy Youtube

Post a Comment

0 Comments

Ad Code